18 iunie - 3 august 2018
Bucuresti, UPB - FACULTATEA DE AUTOMATICA SI CALCULATOARE
Participarea gratuita, pe baza de aplicare cu CV


Exemple de proiecte


Titlu Descriere
Virtual Field TripsTururi virtuale pentru copii cu dizabilitati
Opensource EHR/HMSProiectul presupune crearea unui sistem open-source simplu, cu functionalitati de baza, pentru managementul unui spital/clinica etc.
Donation BazaarProiectul presupune crearea uni platforme pentru organizatii non-profit, in care sa se poata lista nevoi materiale (spre ex caiete, markere, pixuri, hartie, laptop-uri etc.) si prin care sa se poata dona, cu trasparenta totala (organizatia este obligata sa incarce factura in momentul achizitionarii materialului, sau se poate gestiona centralizat acest lucru)
Asistent pentru cautare chiriiProiectul presupune crearea unui bot care stie sa caute prin platformele de inchirieri apartamente, anunturi etc. si poate oferi sugestii personalizate pentru cei care cauta chirii. Se poate extinde si pentru alte servicii
E-Health Personal AdvisorProiectul se poate concretiza intr-o aplicatie care prin solicitarea sau actualizarea anumitor informatii si simptome medicale se poate ajunge la un diagnostic (sau la un set limitat) cat mai precis. Sistemul trebuie sa il asiste pe utilizator atat in preluarea simptomelor pentru diagnosticare, cat si pentru furnizarea de notificari sau sugestii periodice, dupa diagnosticare. Se pot utiliza servicii externe de inteligenta artificiala sau machine learning. Exemple in acest sens ar fi Buoy sau Microsoft HealthBot.
myGov Personal AssistantProiectul presupune crearea unei aplicatii ce permite crearea de botsi coversationali intr-un mod visual, prin diagrame de fluxuri, astfel incat sa poata sevi ca asistenti virtuali in serviciile publice. Pentru componenta de inteligenta se pot folosi servicii externe (WIT, DialogFlow, OpenAI etc.). Exemple in acest sens ar putea fi Botsify, FlowXO sau Tars.
GovProcess management automationProiectul presupune crearea unei aplicatii ce foloseste diagrame - de ex BPMN (Business Process Model and Notation) - pentru a defini si a executa procese. Mai mult, fiecare pas se poate defini ulterior ca un task si se poate asocia ulterior unui utilizator. Astfel, un proces poate fi reprezentat printr-un formular cu task-uri in mai multi pasi, astfel incat utilizatorul asignta sa poata urmari progresul (spre exemplu se poate modela procesul de infiintare a unui SRL, evidentiind fiecare pas ca un task ce contine toate informatii si documente necesare). Un exemplu in acest sens ar putea fi Process Street.
UPB Process Management AutomationProiectul presupune crearea unei aplicatii de management care sa automatizeze procesele dintr-o universitate, pentru eliberarea de adeverinte si documente, pentru alegerea unor optiuni, fluidizarea transferului de informatii si noutati, generare de rapoarte, acoperire a orelor, orare, planificare de exmane si asa mai departe. Se poate realiza si o aplicatie de mobil. Proiectul ar putea fi integrat in studenti.pub.ro
Virtual reality society simulationRealizarea unui spatiu virtual care sa simuleze o societate in care un utilizator se poate integra si interactiona.
Exemple:
1. un oras in care utilizatorul poate cumpara o casa, poate merge la serviciu, poate face investitii etc.
2. un sat in epoca medievala in care utilizatorul poate crea o armata, merge la vanatoare etc.
3. utilizatorul este un primar de oras si trebuie sa faca diverse investii pentru a sustine si imbunatati calitatea (are costuri curente, venituri din taxe si impozite, proiecte etc)
In acest simulator foarte importanta este simularea inteligenta a evolutiei diversilor factori ce influienteaza societatea respectiva (ex: numarul populatiei, rata nasterii, venituri, inflatie, curs valutar calamitati, evenimente, razboaie etc).
Distance Learning using Virtual Reality and Mobile DeviceDezvoltarea unei aplicatii de realitate virtuala ce foloseste dispozitive HMD conectate la mobil ce are ca finalitate sustinerea de lectii/workshopuri de la distanta. Aplicatia va trebui sa ofere posibilitatea mai multor utilzatori de a fi conectati in acelasi timp si de a interactiona in diverse moduri: chat, interactiune directa cu mediul virtual prin avatar, elemente de sustinere a unui workshop (slideuri, resurse) etc.
Browser-based VR MMO for Language LearningRealizarea unui spatiu virtual Masiv Multiutilizator Online 3D care ruleaza in browser, cu scopul de invatare a limbii engleze. Spatiul se va baza pe interactiune sociala si exersarea limbii vorbite in medii simulate unde vor fi prezente atat persoane reale cat si agenti inteligenti antrenati pentru comunicare. Utilizatorii vor fi reprezentati prin avatare in spatiul 3D. Interesant ar fi de implementat anumite scenarii reale pentru testarea cunostintelor (spre exemplu un personaj este abia ajuns in aeroport in Londra si trebuie sa se descurce astfel incat sa ajunga la palatul Buckingham vizualizand anumite informatii, intreband trecatori, cumparand bilete etc.).
Se pot implementa si alte limbi straine (nu doar engleza).
Augmented interactive learningRealizarea unui sistem de realitate augmentata cu destinatie educationala. Se pot folosi kit-urile de realitate augmentata puse la dispozitie de Apple (AR-Kit) sau Google (AR-Core). Se pot realiza spatii virtuale pentru experimente de fizica, chimie, pentru relatarea diverselor evenimente istorice sau altele.
Virtual Builder Assistant for EducatorsProiectul presupune crearea unei aplicatii care sa poata construi lumi virtuale/augmentate doar prin comenzi/descrieri vocale. Aplicatia va interpreta limbrajul natural si va crea obiecte sau medii intregi (spre ex: un scaun, un laborator, un bloc de locuinte, parcul herastrau, batalia de la waterloo etc.). Sistemul va analiza descrierea vocala, si va cauta resurse pe internet, le va interpreta si va incerca sa redea mediul respectiv).
Web-based Educational Game EditorRealizarea unui editor grafic pentru jocuri educationale in browser. Editorul va avea posibilitatea de a importa si adauga modele, de a adauga interactiuni, scripting, camere, iluminare etc.

Detalii despre program


Aplica aici